mandag 28. februar 2011

Ren

Jeg gleder meg så utrolig! I dag skal jeg på en tilstelning med gamlejobben. Det er mange ting med det som er kjekt: se de gode kollegaene igjen, fortelle alskens huskerdudengang-skrøner, god mat, befriende latter ++ MEN det jeg virkelig gleder meg til er

  1. Ta en dusj. ALENE. 
  2. Sminke meg. Mulig jeg slår til med foundation i dag. For tiden brukes det kun når det er ORDENTLIG stas.
  3. Finne øremerkede stasklær. 
  4. Og så gå ut døra med RENE klær. Tenk på det: et helt banan, prim, snørr og gulpefritt antrekk. Det er en fryd. 
Kan ikke klokka snart bli 18!! Mens jeg venter på tiden skal jeg benytte den postive energien jeg får av "reneklær-følelsen" og vaske gulv. Det er meg revnende likegyldig hva vi skal gjøre på denne festen, hvor lenge den varer, hvem som kommer... I dag skal jeg nyte til fulle at det er ELISABETH (ikke mamma, husmor, sosionomen, kona, venninna eller hva det skulle være) som er ute på vift. Det er meg med RENE klær!

2 kommentarer:

  1. For en deilig luksusfølelse:) KOS DEG!

    SvarSlett
  2. Ble helt misunnelig av det forrige innlegget ditt. Jammen har livet forandret seg...nå er det luksus å sove til sju. Men deilig er det. Paul leker løve eller noe sånt på gulvet, og ruller seg rundt i rosinene jeg bestakk han med for å få litt tid med pcen. Nå sitter han på fanget mitt fordi bestikkelsen ikke holdt. Nyt dagen min gode venn!!!!

    SvarSlett