mandag 25. april 2011

bursdagsgave

Det blei en lang prosess dette, gitt.
 Det positive er at jeg har fått brukt en del kalorier på dette prosjektet. 
Hm.. Kanskje ikke kalorier, men jeg har i alle fall aktivisert noen små grå.
Jeg endte opp med

... fanfare...

Festilvalpass til



Rått og Råde.
Rockefestival her i Stavanger.
Da skal han få velfortjent barnefri, konefri og tid til å nyte livet.
Han fortjener det veldig!



Han fikk også en bunke med gavekort (en takk til Therese!).
Her er et lite utvalg:
1 stk kveldstur alene
1 stk sjokolade midt i uka
1 stk alenetid i sofaen på dagtid. Barnas mor tar barna under armen og forlater hjemmet.

1 stk moussaka
1 stk kveldskjøring i Sirdal
TRUMFKORT- brukes til å å få viljen sin uansett tema.

Hm.. Kjenner jeg blei litt svett her nå... Wellwell. Jeg tar utfordringen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar