lørdag 2. april 2011

Minnebok



Disse bøkene er gull verdt. 
Mine fantastiske barn skal få en hver.
Den blå til Prinsen. 
Den rosa til Prinsessen 



Jeg skriver ned hverdagens gullkorn og  opplevelser for de er ikke rent få.
 Bare ordforrådet  til prinsen er jo fantastisk om dagen. 
Goschlade er sjokolade. 
Isje er ikke. 
Tuttelutt er smokk. 



Jeg har de liggende i nattbordskuffen min. Hvis dagen har inneholdt noe vittig, flott eller sånn, så skriver jeg det ned. I perioder glemmer jeg de og i andre perioder blir det skrevet litt oftere.
 Intensjonene er at det ikke skal være press og store ambisjoner og at det er bedre at jeg har knota noe ned i halvsøvne enn at de ikke får en sånn bok! 

1 kommentar:

  1. Det blir de sikkert veldig glade for! Jeg gav lille S et kyss på kinnet nettopp og da sa hun "Au!" :)

    SvarSlett