fredag 1. april 2011

Vår 2 !

Jeg tar ansvar og hjelper moder jord litt med tempoet. 
Herlighet så lenge vi må vente på vår i år. 
En av de gode tingene med å bo i Stavanger er at det er så tidlig og deilig vår her. 
De to siste åra har det gått litt fr treigt i svingene her på vestbredden.

Forrige helg hadde jeg bruk for rosa pynt. 
Som kjent lærer nød godt påkledt kvinne å spinne så jeg tok inn noen grener av det japanske kirsebærtreet vårt. I dåpen stod den flotte buketten fremme uten en eneste sprunget knopp. Mamman hadde et ukuelig håp om at spretter nok i løpet av dagen. Nja.. Tror kanskje jeg la inn en liten feil i bestillinga, for denne helga ser det ut som det er nærmere action. 


Jeg gleder meg sånn til denne herligheta kommer ut i full blomst! 
Da skal dere få se, altså!
God helg!

4 kommentarer:

  1. Så nydelig blomsterbilde!
    Godt at våren snart skal komme:)
    legger meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre:)

    SvarSlett
  2. Gøy at du har et sånt tre i hagen! Jeg måtte ty til Mester Grønn for å finne en :)

    SvarSlett
  3. Flott blogg du har, stavanger er en flott plass :)
    Legger meg til som følger jeg :)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så koselig at du er med på giveaway'en min!
    Fin blogg du har!

    SvarSlett