fredag 27. mai 2011

kjedelig i sofakroken...

Du vet du har omgangssyka når


cola blir plutselig utrolig godt
du blir skikkelig god på å tilbringe timesvis absolutt ubevegelig på sofaen

ser livet passere i revy foran porselenet
prøver å aktivisere en 2, 5 åring fra sofaen
du klarer å få tak i vannglasset på bordet uten å løfte hodet fra puta.
du blir lykkelig av at du ikke er kvalm sånn til vanlig
du bruker 1 time hjem fra barnehagen (vanligvis 20 min)
du må avbryte zumbaen etter tanker som: hvorfor blir musikken lenger og lenger vekke? Hvorfor ser jeg prikker nå?
jubelen står i taket når du har klart å holde på 4 saltstenger

Da er det bare å håpehåpehåpe på at jeg blir den eneste i huset som får denne galskapen...
GOD HELG fra sofakroken!

1 kommentar:

  1. Huff...så utrolig kjipt!!:( Det hørtes ikke bra ut. Jeg håper du raskt kommer deg på beina og blir heeelt frisk. God bedring til deg, min venn:)
    (ps: så akkurat at dere skal kjøre forbi det blide sørland, så da må dere gjerne si fra så vi kan treffes!:) F.eks lunsj på terrassen hos oss før dere skal videre? Ellers har vi husrom også hvis dere trenger det:)) klem

    SvarSlett